Isak 2 månader

Idag är det två månader sedan Isak kom till världen! Tänk vad fort tiden går! Han växer så det knakar. Våran lilla skrutt. Imorse, som alla andra mårnar nu förtiden så ligger han och pratar för fulla muggar =) så härligt att höra hur han ligger och snackar =) Så idag när pappa kommer hem från jobbet, så ska vi göra hand och fot avtryck =) Isaks två månaders dag! och ett sött kort skall tas.


Jag har börjat scrappa också. Har klippt och klistrat in bilderna på gravidmagen, och lite från förlossningen. Ska fortsätta någon dag då tid finns.

Jahopp imorgon är det nyårsafton, och vad skönt det kommer bli ett par år framöver, lugna nyårsfiranden. Jag är en anti nyårsmänniska, klä upp sig i klänning matcha gubben sin i klädval. Ne det har aldrig varit jag! Kalla mig tråkig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0