Hela 5 v

Idag firar vi lillkillen som blir 5 v idag =) Tänk vad tiden går fort. (snart är Isak 18 och har flyttat hemifrån) =)
Isak ligger här i soffan och sover, han var ju så rolig när jag skulle klä på han för en promenad. Precis när jag fått på overallen så bajsar han, pappa kommer med en ny blöja och torklappar, svirar om killen fort då vi ska följa med pappa en bit på vägen (som förövrigt har tenta nu.) Hinner he på ena snibben på blöjan, och där kom bajs nr 2 =) tar en till blöja och bajs nr 3 kommer =) Haha vad jag och Anders garva! Så idag har killen bajsat STORT. 
Så tre blöjor på mindre än 1 min, inte illa.. Och en helNöjd Isak!

Men det var skönt med en promenad!



Imorgon ska vi gå på Julmarknad på Jamtli. Det var flera år sedan jag var iväg på den.

Ha en trevlig helg.



En nykläckt Isak, bara någon minut gammal här!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Isak han kan han=) Finaste killen är han också ju såklart=) Puss

2009-12-04 @ 20:37:58
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se
Postat av: Johanna

Jag har min sista dag på onsdag. Kram

2009-12-06 @ 11:52:27
URL: http://johhenriksson.blogg.se/
Postat av: Thesse

Vilken gobit! Tricket är att alltid vänta en liten stund efter det härliga bajskalaset för dom blir sällan klar på första trycket :-)

KRAM PÅ ER

2009-12-08 @ 09:58:11
Postat av: Anna

Mycket att stå i nu inför julen, men det antar jag att du redan vet själv ;) Hur är det mer dig då ? Känns bra att vara mamma ? Kram

2009-12-08 @ 11:08:18
URL: http://annais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0