Ledig tre hela dagar

Aint that sweet! Fick frukost på sängen, tog en dusch med gubben och somna om igen. klev upp halv ett. Har vart sjukligt trött dom senaste dagarna.

Lite uppdat om graviditeten:
Jag mäter 100,5 cm runt magen (mått över naveln)
Klådan som driver mig till vansinne, är inne på min andra kylbalsam. Aco:s var ju helt värdelös, dessutom såg man ut som en gris då man smörjt in sig med den. (den är rosa)
Tårna svävar i luften, pga av mina svällda fötter
Det finns mjölk i tuttarna - de  har läckt. Vill då också berätta att min Älskling höll på garva ihjäl sig.
Bebben håller verkligen låda i magen - så mysigt och underbart att titta på magen och se hur bebben far som en jojo i magen. alla kraftiga sparkar.
Vi mår bra! Och jag har världens bästa karl, som ställer upp när frugan har sina dagliga krämpor.
V27 är avklarad och vi är nu inne i vecka 28.



Annars har jag bara två veckors jobb kvar på lidl. veckorna bara rinner iväg.

När gubben jobbat klart för dagen ska vi åka upp till pappa och grilla - sätta tänderna i en saftig köttbit. MUMS

Lägger upp bilder senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0