Klättrar på väggarna

Ledig i två dagar och jag blir så rastlös, vad ska jag göra efter mina sista 7 dagar som är kvar på lidl ? Igår hade jag så trist att jag var över till sis 3 gånger. Och Anders ville inte ha någe gnäll när han kom hem igår så vi gick på affärn. Vi handla kanske tre grejor och vi var på affärn i ca 30 min ? Anders klocka mig vid brödet. 2 hela minuter stod jag och stirra på samma brödpaket =) Och sen bakade vi bullar till tio på kvällen =)

Iallafall så var vi på vårt andra ultraljud igår. och allt såg bra ut, moderkakan hade dragit sig uppöver och alla värden var fina. följde kurvan perfect! Bebisen i magen stökar på för fullt, det är en livlig liten en som vi har =)

Inatt vaknade jag av jordens halsbränna var tvungen att ta två tabletter för att det skulle gå över. Skönt med halsbränna har ju bara haft de sen vecka 10 och vi är i vecka 28 nu... Ibland bränner det så fruktansvärt att kräkreflexerna svarar. Känns som om man har alla krämpor man kan ha ?? Idag har jag umgåtts med min kära bigosis =) Tur att hon också ska plugga i höst så jag har någon att vara med när gubben inte orkar med mig och måste plugga själv =)

Ne nu kallar snart tvätten !

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du kan umgås med mig sen när du blir ledig & när jag är ledig=) Puss

2009-08-21 @ 19:50:37
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0