Härliga Storbränna!

Vi åkte upp till pappafar. Jag passade på att plocka lite svartvinbär, tänkte kanske göra saft. får se. Gott med grillat var det iallafall.
Iallafall så bjuder jag på lite bilder.



Kolla vilken skillnad. Nu är hela huset målat. bara knutarna och fönstrena kvar. Det är som ett helt nytt hus. =)



Se så fint. Ocxh tänk nästa år då pappsen ska lägga nytt tak. vad fint det kommer bli då..

 
Lånat åkarn av faffa så vi fick klippa gräset som hunnit blivit ca 2 dm. Gubben min njuter på åkarn =)


Och själv gjorde jag grovjobbet, krattade hela gården ;) haha nerå en liten poose med krattan i handen =)



Här har tigge fångat en råtta. Och när Anders var upp sist kom tigge och visade upp sin fångst två fåglar. Duktig kisse.



Inga magbilder får ni. Ska ladda kameran och ta lite bilder så ni får se. Håll tillgodo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0