försmå skor eller svällda fötter ?!

Försmå skor, drog på mig ett par och gick ner på stan. gått halva vägen och inser att detta håller inte. Går in på Dna och hittar ett hyffsat fint par i reakorgen. köper dessa och mina tassar får äntligen andas ut. Så är det med svällda fötter!

Va iväg imorse och tog blodprov så nu är det bara att invänta provsvaret! Det sved som F-N och stjärnorna kom fram, hade ingen åder som var att sticka i. (blåmärk ) Tror jag de när man är på fastande mage. hmm . Aja hoppas verkligen inte att jag har hepatos. Måste komma ihåg att gå på apoteket har fått tavegyl utskrivet - hoppas det hjälper! le denna klåda ser ju ut som jag vet inte vad. bölder överallt där det kliar.

Men eftersom jag typ har alla krämpor som man kan tänkas ha så blir jag ett bra uppslagsverk för mina vänner när de i framtiden ska ha barn!

Förut när jag ringde min sis så det första sis sa då är - vilka krämpor har du idag då ? och ne jag vet inte, för jag hade inte de problemen! Min underbara sis hade en fin graviditet.

Här läcker tuttarna - ja jag kan mjölka mig själv, bara att klämma lite så kommer det mjölk =)
Klåda, då över hela kroppen, värst är det då när det börjar klia under fötterna och i händerna - ser ut som en prickigkorv.
svälld - har inga fotknölar, tårna nuddar inte backen längre, fingrarna ser ut som  bratwurstkorv.
ett litet axplock utav mina krämpor =)

Ne nu ska jag äta middag med min man.

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Hoppas du slipper mina problem som jag hade när jag var gravid iaf.. jag fick nån inflammation i en nerv i höger skinka.. det var inte så kul! Sen foglossning på det. Kul kul :P

2009-08-28 @ 08:44:45
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0