Anders 25 år

idag blir min karl hela 25 år. =)
Han jobbar ju dagen så jag ska baka tårta, har förberätt tårtbotten - Det vill säga bakat den själv. ska garnera den senare.


Egen tårtbotten:
4 Ekologiska ägg
1 ½ dl socker
1 ½ dl vetemjöl

Grädda i mitten av ugnen 200 grader 10 - 15 min

Ska garnera med philiost och blåbär som vi plockade häromdagen. Fyllning vaniljvisp och hallon. MUMS

Tårtan ska vi plocka med oss ut till Lugnvik ikväll då vi ska grilla.

Och imorgon bli det tårta nr 2 som ska bakas då vi har bjudning.



men nu väntar jag på att min cilla ska komma - vi ska ut och leta bra sandaler åt mig och mina fötter =)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

& sandaler hittade vi & lite till=) PUSS

2009-08-08 @ 16:19:30
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0